czwartek, 24 maja 2012

Kartki okolicznościowe

Popełniłam kilka kartek z okazji. Okazje majowe to przede wszystkim komunie i śluby. Do tego prymicja i bierzmowanie oraz zakończenie gimnazjum. Ot, takie podsumowanie miesiąca ; -) To chyba będzie najdłuższy post na moim blogu i największa liczba zdjęć, jakie dodałam w jednym poście ; -)

Rozpocznę od kartki ostatniej - zainspirowana wyzwaniem na blogu The Shabby Tea Room. Oj, już dawno nie brałam udziału  w wyzwaniach na TSTR - czas to nadrobić.

Piękne zdjęcie jako inspiracja...






... a do tego zdjęcia idealnie pasowały mi papiery z nowej kolekcji ILS. I wyszła kartka z okazji 25 rocznicy ślubu.







Kartkę zgłaszam na wyzwanie The Shabby Tea Room #115 - Garden Party.

******

A teraz ciąg dalszy, czyli przegląd miesiąca.

Najpierw kartka z okazji prymicji. Czarno-szaro-białe papiery MME oraz stemple Bo Bunny i TH.







Stempel z aniołem pochodzi z bożonarodzeniowej kolekcji TH. Odkąd zobaczyłam ten zestaw stempli, wiedziałam, że stempel z aniołem wykorzystam w pracach komunijnych ; -) Oto ciąg dalszy - format DL, składany potrójnie, z pudełkiem, kieszonką na "załącznik" oraz z aniołem.



Tę kartkę wykonałam na papierach z dwóch kolekcji Melissy Frances. Bilecik na pierwszej stronie oraz nad kieszonką wewnątrz kartki to grafiki Janet (Digital Paper) - dokładnie z tego zestawu (klik).




Kolejna kartka, bardzo podobna do powyższej, oparta jest o przepiękny papier  ze starej kolekcji Prima Annalee (dodatkowo papiery z Makowego Pola i ILS).






 Dwie następne kartki wykonałam na papierach Pion Design. Zachęcona przez Brises nabyłam papiery u Gosi w Scrap Butiku. Papiery Pion Design mają śliczne vintagowe wzory i kolory, ale moim zdaniem są zbyt cienkie (wolę pracować na grubych papierach).










Dla odmiany coś bez aniołka ; -) Kartka ślubna. Słodka i różowa ; -)


Bilecik na pudełku oraz na kartce to grafiki Janet (Digital Paper), do których dodałam sobie w PS napisy. To ten sam zestaw, który wykorzystałam w kartce komunijnej.





Kiedy zrobiłam zdjęcia zorientowałam się, że przesadziłam z ilością czcionek na jednej kartce (trzy różne zestawy!). Oj, przydałaby się jakaś powtórka z typografii..... Niedobrze....




I jeszcze dwie prace - tym razem w bardziej zdecydowanych kolorach (czytaj: nie-pastelowe ; -)).

Pierwsza to kartka z torebką - pamiątka bierzmowania.


Przód torebki



Tył torebki



Całość na bazie dwóch kolekcji Simple Stories (uwielbiam!).




Wnętrze kartki z życzeniami



Wnętrze - część górna



Tył kartki



Kartka rozłożona


I ostatnia praca (ufff.....) - exploding box dla wychowawczyni. Cudna kolekcja G45 "ABC Primer".






We wnętrzu zostawiłam miejsce na podpisy wszystkich uczniów. Na każdej ściance znajduje się kieszonka, a wewnątrz - tagi (trzy z motywem botanicznym, bo wychowawczyni jest nauczycielką biologii oraz jeden z życzeniami).






Koniec. Ciąg dalszy zapewne nastąpi ; -)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Mia pisze...

:)) Myślałam, że się obijasz podobnie jak ja.. :)), a tu tyle niespodzianek. Wszystko piękne, ale moje faworytki to kwadratowa ślubna i pudeło dla nauczycielki ! I bardzo mi się podoba Twój pomysł na kopertkę z wykrojnika - Super !!! Cieszę się, że jesteś Magda. Uściski !

IWA pisze...

Ho ho ho, ależ nas zasypałaś pracami! Nie wiadomo gdzie oko zatrzymać - co jedna, to piękniejsza!

KOLOROWY ptak pisze...

wow! też mam problem z rozbieganymi oczami ;) piękne prace!

Ewelina pisze...

Cudny wysyp.

axdesign pisze...

przepiękne!!! aż słów zabrakło:)

Pampuch pisze...

jedna piękniejsza od drugiej :)

CarmenAlice pisze...

tworzysz niesamowite i klimatyczne prace

Młoda Kobieta pisze...

Absolutnie wszystkie są idealne, każda jedna mi się podoba! Ależ masz pracowity maj :))

Madziarrra pisze...

"Popełniłam kilka kartek" a potem jest istne szaleństwo! Które mogłoby trwać w nieskończoność ;) Oglądam kilka razy i wciąż nie mogę się napatrzeć :) Moją faworytką jest kartka TSTR, kolory, kompozycja cud - te kwiaty sama "składałaś"? Prymicyjna świetna, idealnie wyważona do okazji, i jeszcze to pudełko, będzie wspaniałą pamiątką! Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Kartka weselna jest obecnie w moim posiadaniu. Na żywo wygląda naprawdę wspaniale:) Para młoda będzie mieć cudowną pamiątkę, jedyną w swoim rodzaju. Jestem bardzo wdzięczna za jej wykonanie :)